Groep 6,7 en 8

Een cursus Fotografie voor kinderen, waarbij zij iets van deze tijd vast gaan leggen.
Foto’s zijn bronmateriaal, maar de leerling bepaalt wat er in beeld komt. Je kunt je daarom ook afvragen of een foto wel een goed beeld van de werkelijkheid geeft. De leerlingen maken foto’s van onze wereld, van onze stad waarin zij leven en opgroeien. Ook leren ze hoe je nu uiteindelijk een mooie portretfoto maakt. Aan het eind van het blok gaan de leerlingen hun beste foto’s sorteren en zullen daar een mooie expositie van gaan maken.

Praktische informatie Zinder beschikt over tien digitale camera’s die de fotografiedocent meebrengt voor dit project. Indien de school beschikt over een computer met kleurenprinter kunnen de foto’s op school geprint worden.

.

Deze fotografie cursus wordt aangeboden door Zinder