Boekenbende groepen 3,4,5
Houd je van lezen? En ben je nieuwsgierig naar de ontdekkingsreis in boekenland.
Kom dan naar de workshop “boekenbende”. We gaan schatten speuren met de verrassingsspeurtocht in de bibliotheek, gedichten rappen op rijm en nog veel meer….
Als je nog niet kunt schrijven dan geeft dat niets. Je kunt vast goed vertellen en tekenen.
Lijkt je dit wel wat?  Kom dan naar de bibliotheek en volg de workshop “Boekenbende”

Boekenbende groepen 6,7,8
In zes weken neem ik je mee op ontdekkingsreis door allerlei boeken. Zeven korte workshops voor zowel echte leesvreters als ook voor kinderen die niet van lezen houden.
Ontdek in de eerste les wat voor soort leesbeest je bent. Beleef hoe we met  z’n allen een kort verhaal schrijven en bewerken op de computer. Hoe maak je zelf een strip? Zijn prentenboeken alleen voor kleine kinderen? Als je het niet laten kunt mag je iedere week een boek uitzoeken om thuis te lezen, het hoeft niet.  Ontdek raadselachtige dieren en kom te weten wat voor een verzorging deze nodig hebben. Gedichten saai? Je weet niet wat je zegt.
Nieuwsgierig geworden? Laat je uitdagen, volg de workshop Boekenbende in de bibliotheek.

Boekenbende wordt aangeboden door Bibliotheek Rivierenlandbibliotheek