De samenwerkingspartners van de Brede School Tiel Oost verzorgen binnen en naschoolse lessen voor kinderen van basisscholen uit Tiel Oost

Binnenschoolse activiteiten
De binnenschoolse lessen zijn bedoeld voor kennismaking met nieuwe activiteiten. Mocht het kind zijn interesse ontdekken dan is er de mogelijkheid om dit tijdens de naschoolse lessen verder te ontwikkelen.

Naschoolse activiteiten
De naschoolse lessen zijn bedoelt om een verdiepingsslag te maken en zo het talent van kinderen te ontwikkelen.

Kinderen kunnen zich via een inschrijfformulier vanuit school opgeven voor de naschoolse activiteiten. Ook is er de mogelijkheid om digitaal in te schrijven via de website bs-tiel. Na inschrijving ontvangt u via de mail een bevestigingsbrief van deelname aan de naschoolse activiteit.

Foto’s van een aantal NSA (naschoolse activiteiten) lessen

Natuurlessen