Iedereen doet mee!

Iedereen mag en kan meedoen! De gedachte van het  kind staan centraal tijdens de lessen van de Brede School Tiel Oost. We willen de lessen zo toegankelijk mogelijk maken door zoveel mogelijk drempels weg te nemen.

Daarom:

• Zijn de kennismakingslessen tijdens schooltijd. Ieder kind krijgt zo de gelegenheid om met iedere activiteit kennis te maken. Alle activiteiten worden minimaal 2 keer aangeboden gedurende de tijd het kind op het primair onderwijs actief is.
  • Zijn alle lessen kosteloos
  • Is er een samenwerking met de drie basisscholen uit Tiel Oost. Woont uw kind in Tiel Oost maar zit hij/zij ergens anders op school dan kunt u contact opnemen met de coördinator of projectondersteuner van de Brede School Tiel Oost. Samen met u wordt er naar een oplossing voor uw kind gezocht.
  • Werkt de Brede School Tiel Oost nauw samen met het Jeugdsportfonds en Jeugdcultuurfonds. Elk kind is zo in de gelegenheid om door te stromen naar een sportorganisatie of cultuurinstelling.